widget system punktowy
20 tys. produktów w ofercie
Konkurencyjne ceny
Szybka wysyłka
98% Klientów poleca ten sklep

Zadawane pytania

Wysyłka

 

Konto

 

Zamówienia

 
Płatności

 

Wysyłka

 

>> Termin i koszty wysyłki. 

Dokonując zakupu w sklepie www.Pro-Sprzet.pl, masz do wyboru sposoby płatności za zamówienie:

  • wpłata na konto (przelew standardowy lub Payu.pl)
  • pobranie (płatność przy odbiorze)
  • odbiór osobisty

Przesyłki pobraniowe wysyłane są w ciągu 1-4 dni od momentu złożenia zamówienia, przesyłki po wpłacie na konto wysyłamy w czasie 24H od zaksięgowania wpłaty, natomiast zamówienia na raty, po otrzymaniu informacji o przyznaniu rat. Warunkiem tak szybkiej wysyłki produktów jest oczywiście ich dostępność, dlatego składając zamówienie, prosimy zwrócić uwagę na informację o ilości dostępnych sztuk i ewentualnym terminie oczekiwania. O każdym opóźnieniu realizacji zamówienia, poinformujemy Cię osobiście!!!

Koszty przesyłki wyszczególnione są poniżej:

FORMA DOSTAWY FORMA PŁATNOŚCI WARTOŚĆ ZAKUPÓW KOSZTY PRZESYŁKI
List polecony do 500g Płatność przelewem do 350 zł
powyżej 350 zł
6.50 zł
0 zł
List polecony od 500g do 1000g Płatność przelewem do 350 zł
powyżej 350 zł
8.70 zł
0 zł
List polecony do 500g Szybkie płatności PayU / Karta do 350 zł
powyżej 350 zł
6.50 zł
0 zł
List polecony od 500g do 1000g Szybkie płatności PayU / Karta do 350 zł
powyżej 350 zł
8.70 zł
0 zł
Przesyłka pocztowa 48H Płatność przelewem do 350 zł
powyżej 350 zł
11,90 zł
0 zł
Przesyłka pocztowa 48H Płatność przy odbiorze do 350 zł
od 350 do 600 zł
powyżej 600 zł
15,90 zł
4 zł
0 zł
Przesyłka pocztowa 48H Szybkie płatności PayU / Karta do 350 zł
powyżej 350 zł
11,90 zł
0 zł
Przesyłka pocztowa 48H Raty PayU do 350 zł
powyżej 350 zł
11,90 zł
0 zł
Kurier Płatność przelewem do 350 zł
powyżej 350 zł
12,90 zł
0 zł
Kurier Płatność przy odbiorze do 350 zł
od 350 do 600 zł
powyżej 600 zł
16,90 zł
4 zł
0 zł
Kurier Szybkie płatności PayU / Karta do 350 zł
powyżej 350 zł
12,90 zł
0 zł
Kurier Raty PayU do 350 zł
powyżej 350 zł
12,90 zł
0 zł

 

 z wyjątkiem mebli fryzjerskich w przypadku, których wysyłka uzależniona jest od wagi produktu i podawana w koszyku przy finalizacji zamówienia.



Ważne: prosimy o podanie aktualnego numeru telefonu komórkowego w zamówieniu.

Jeżeli w godzinach 8.00-17.00 przebywają państwo w pracy, przesyłka może zostać dostarczona do firmy, w której Państwo pracują. W takim przypadku prosimy o podanie: dokładnego adresu, nazwy firmy oraz numeru lokalu.

Firmy kurierskie dostarczają paczki dwukrotnie, a następnie paczka jest do odebrania w siedzibie firmy kurierskiej przez kolejne 10 dni.

Kurierzy zazwyczaj kontaktują się z klientem, ale nie jest to ich obowiązkiem, dlatego jeśli wiedzą Państwo, że w powyższych godzinach może Państwa nie być pod podanym adresem dostawy bardzo proszę o kontakt z nami. Podamy Państwu numer przesyłki i numer pod którym uzyskają Państwo numer kuriera, który będzie dostarczał paczkę.

 

>> Jak zmienić adres dostawy?

Gdy jesteś Klientem posiadającym konto w naszym sklepie, zmiany adresu możesz dokonać w ustawieniach konta.

Gdy nie jesteś zalogowanym Klientem, podczas składania zamówienia, w koszyku, musisz wypełnić dane billingowe. Gdy adres, pod który ma zostać wysłana przesyłka jest inny niż dane billingowe, należy zaznaczyć opcję "Dane dostawy są inne niż dane billingowe". Pojawią się wtedy dodatkowe pola do wypełnienia.

Gdy zamówienie zostało już złożone, a adres do wysyłki nagle się zmienił, zadzwoń do nas lub napisz e-maila. Osobiście dokonamy zmiany adresu.

Uwaga!

Zmiana adresu wysyłki zamówienia możliwa jest tylko do momentu nadania przez nas paczki!

>> Czy mogę sprawdzić gdzie znajduje się moja paczka?

Po nadaniu przez nas przesyłki, dostaniesz maila z informacją o zmianie statusu zamówienia na "Wysłane". Posiadając konto na sklepie, możesz w każdej chwili się zalogować i podejrzeć numer paczki i nazwę dostawcy paczki.

Posiadając te informacje, na stronie firmy dostarczającej Twoją paczkę, możesz uzyskać informację o tym gdzie ona aktualnie się znajduje. Dzwoniąc na odpowiednią infolinię posiadając numer paczki, możesz nawet uzyskać numer do kuriera, który będzie Ci ją doręczał!!! Pamiętaj, że kurierzy nie mają obowiązku kontaktowania się z odbiorcą paczki przed dostawą! 

>> Moje zamówienie zostało zrealizowane, a do tej pory nie orzymałam przesyłki... co zrobić?

Jeśli za opcję dostawy wybrano Pocztę Polską, należy udać się do swojego Urzędu Pocztowego, aby sprawdzić czy zamawiana paczka nie czeka tam na odbiór osobisty. Być może listonosz nie zostawił awizo.

Jeśli za opcję dostawy wybrano firmę kurierską, która zawsze podejmuje dwie próby doręczenia paczki, należy udać się do siedziby firmy kurierskiej wskazanej na awizo, Paczka czeka tam do 7 dni na odbiór osobisty. Istnieje również możliwość zlecenia trzeciego dostarczenia paczki za dodatkową opłatą. W tym celu skontaktuj się z nami.

Gdy nie uda Ci się odnaleźć paczki, zadzwoń. Odszukamy zaginioną paczkę wspólnie!

 

do góry


Konto

 

>> Jakie korzyści daje mi zarejestrowanie się na sklepie Pro-Sprzet.pl?

Korzyści posiadania konta na Pro-Sprzet.pl:

  • Całkowicie dowolny sposób zarządzania swoimi danymi osobowymi, modyfikowanie lub ich usunięcie
  • Śledzenie historii swoich zamówień oraz ich statusów
  • Możliwość dołączenia do grup rabatowych stworzonych specjalnie dla stałych Klientów
  • Możliwość brania udziału w różnych akcjach promocyjnych sklepu, np. Happy Hour
  • Wyświetlanie i modyfikowanie swoich informacji
  • Możliwość modyfikowania adresów dostaw

 

>> Jak założyć konto na Pro-Sprzet.pl?

Aby założyć konto, kliknij na przycisk "Rejestracja | Logowanie" na stronie głównej sklepu, w górnej prawej części ekranu. "Zarejestruj się" jako nowy użytkownik i wypełnij formularz. Po dokonaniu tych czynności zostanie wysłany do Ciebie automatyczny e-mail z informacją o zarejestrowaniu się. Aby uaktywnić swoje konto, koniecznie potwierdź tego maila. Od tego momentu będziesz już pełnoprawnym Klientem sklepu.

Możesz również założyć konto podczas składania zamówienia. Gdy dokonasz wyboru towarów, przy potwierdzaniu złożenia zamówienia w kartach koszyka, będziesz mieć możliwość zarejestrowania się. W przypadku jakichkolwiek trudności, skontaktuj się z nami.

>> Zapomniałam danych do logowania... co teraz?

W przypadku utraty hasła umożliwiającego zalogowanie się do sklepu, kliknij na przycisk "Moje konto" w prawym górnym rogu ekranu, a następnie wpisz login i kliknij w "Przypomnij hasło". Nowe hasło zostanie automatycznie wysłane na Twój adres e-mail. W przypadku jakichkolwiek trudności prosimy o kontakt telefoniczny. Nie podamy Ci twojego hasła, gdyż nawet dla Administratora sklepu jest ono niewidoczne, ale wprowadzimy chwilowo nowe, zastępcze hasło. Umożliwi Ci to zalogowanie się na sklep i zmianę hasła na Twoje nowo wymyślone.

 

do góry


Zamówienia

 

>> W jaki sposób złożyć zamówienie?

Krótka instrukcja składania zamówienia (tutaj)

Krótka instrukcja zamawiania mebli fryzjerskich (tutaj)

>> Czy muszę się rejesrować  na sklepie, aby złożyć zamówienie?


Nie, aby złożyć zamówienie na sklepie, wystarczy jednorazowo podać adres do wysyłki. Nie trzeba być Klientem zarejestrowanym. Pamiętaj jednak, że jako Klient niezarejestrowany nie masz możliwości podglądu realizacji swoich zamówień, historii zamówień, i nie masz uprawnień do korzystania z wszelkich rabatów i akcji promocyjnych organizowanych dla zarejestrowanych Klientów sklepu.

>> W jakim terminie zrealizowane będzie moje zamówienie?

Przesyłki pobraniowe wysyłane są w ciągu 1-4 dni od momentu złożenia zamówienia, przesyłki po wpłacie na konto wysyłamy zaraz po zaksięgowaniu wpłaty.

Warunkiem tak szybkiej wysyłki produktów jest oczywiście ich dostępność, dlatego składając zamówienie, prosimy zwrócić uwagę na informację o ilości dostępnych sztuk i ewentualnym terminie oczekiwania.

Zamówienia mebli:

Meble fryzjerskie są produkowane pod zamówienie Klienta. Zazwyczaj czas oczekiwania wynosi ok. 14 dni roboczych.

>> W jaki sposób sprawdzić status zamówienia?


Jeśli posiadasz konto na sklepie Pro-Sprzet.pl, zaloguj się i sprawdź status zamówienia. Widnieją tam wyszczególnione wszystkie Twoje zamówienia.

Jeśli nie posiadasz konta na sklepie, sprawdź swoją skrzynkę e-mailową. Ostatni e-mail o zmianie statusu jaki został wysłany ze sklepu, informuje Cię o tym jaki jest status zamówienia.
Możesz również zadzwonić do nas lub napisać, a my poinformujemy Cię o wszystkich szczegółach.

>> W jaki sposób mogę zmodyfikować lub anulować zamówienie?

Do momentu kiedy towar nie został jeszcze wysłany, masz możliwość anulowania oraz dowolnej modyfikacji zamówienia. Możesz dokonać tego telefonicznie, e-mailowo, bądź logując się na sklepie i edytując Twoje zamówienie.

 

do góry


Płatności

 

>> Jakie sposoby płatności są dostępne?

1. Płatność przelewem bezpośrednio na nasze konto:

    PKO BP  41 1020 2036 0000 0302 0106 7578

   „COMPLEX” Paweł Grabski

   ul. Kwiatowa 8, 66-300 Międzyrzecz

2. Płatność przelewem on-line za pośrednictwem serwisu Payu.pl Jest to szybki przelew on-line z Twojego banku dokonywany za pośrednictwem serwisu Payu.pl. Banki obsługiwane przez Payu.pl : Alior, BGŻ, BOś, BHP, BZ WBK, Citi Handlowy, Deutsche Bank, Euro Bank, FM Bank, Fortis BNP Paribas Bank, GetIn Bank, HSBC Bank Polska, ING Bank, Invest Bank, Inteligo, KredytBank, Lukas Bank, Mbank, MeritumBank, Milenium, Multi Bank, Nordea, Pekao S.A., PKO BP, Pocztowy, Polbank, Raiffeisen Bank, SGB, Volkswagen Bank.

3. Płatność za pobraniem: opłaty za zamówione towary dokonujesz w momencie doręczenia paczki przez Kuriera bądź listonosza. Dokładna kwota pobrania podana jest na paczce.

>> Czy podatek VAT jest wliczony w cenę?

Ceny podane na sklepie są cenami BRUTTO. Zawierają zatem podatek VAT.

do góry