20 tys. produktów w ofercie
Konkurencyjne ceny
Szybka wysyłka
98% Klientów poleca ten sklep

Jak otworzyć własny salon fryzjerski lub kosmetyczny?

 

Jeśli czytasz ten krótki poradnik, na pewno marzy Ci się własny salon kosmetyczny lub fryzjerski. Podpowiemy, jak ziścić to marzenie i na co zwrócić uwagę podczas stawiania pierwszych kroków w biznesie. własny salon fryzjerski Przede wszystkim musisz zadać sobie pytanie, w jakiego rodzaju salon chcesz zainwestować. Niezależnie od tego, czy będzie to branża fryzjerska, czy kosmetyczna, możesz świadczyć tylko usługi standardowe lub też oferować bogaty pakiet zabiegów. Od Twojej wizji zależy, jak dużą powierzchnię będzie zajmować salon. Oczywiście, im większy, tym więcej musisz zainwestować w jego otwarcie i prowadzenie. Na samym początku, zanim jeszcze przyjmiesz pierwszego klienta, zapoznaj się z tematem dofinansowania działalności gospodarczej z dotacji UE. Specjalnie dla Ciebie powstał nasz krótki poradnik na temat pozyskania środków na otworzenie własnego salonu czyli dofinansowanie na otwarcie salonu kosmetycznego. Aby Twój salon zyskał renomę i sukces, nie wystarczy tylko go otworzyć. Musisz jeszcze skompletować potrzebne wyposażenie: meble fryzjerskie, sprzęt specjalistyczny, akcesoria oraz niezbędne kosmetyki. Ponieważ już na tym etapie należy szukać oszczędności, rozejrzyj się za ofertą hurtowni internetowych. Jedną z nich jest Pro-sprzet.pl – znajdziesz tam profesjonalne i godne polecenia produkty po przystępnych cenach. Ponieważ Pro-sprzet.pl oferuje największy wybór sprzętu i akcesoriów, pracujący tam doradcy są specjalistami w swojej dziedzinie i zaoferują Ci pomoc już na starcie. W ten sposób oszczędzisz sobie czasu i stresu związanego z poszukiwaniem najlepszego wyposażenia za dobrą cenę. Zanim udasz się na poszukiwanie miejsca na salon lub potrzebnego sprzętu, zastanów się dobrze, jak dokładnie ma wyglądać Twoja firma. Zadawaj sobie jak najwięcej pytań, aby marzenie przekuć w rzeczywistość. Przede wszystkim oszacuj, ile pieniędzy będzie Ci potrzeba, aby otworzyć i „rozkręcić” interes. Oto podstawowe pytania, jakie warto sobie zadać, zanim zaczniemy poważnie myśleć o własnym salonie:

  • Co chcesz oferować w salonie? Jakiego rodzaju usługi mają to być i do kogo chcesz je kierować?
  • Jakiej wielkości lokal będzie potrzebny, aby można było pomieścić w nim całą ofertę?
  • Jakiego rodzaju sprzętu będziesz używać w salonie?
  • Jakie akcesoria i kosmetyki będą niezbędne do przeprowadzenia zabiegów?

Pytań może być o wiele więcej i na pewno przyjdzie Ci ich do głowy jeszcze sporo, gdy zaczniesz się zastanawiać nad własnym salonem. Ważne, żeby do każdego z nich mieć sprecyzowaną odpowiedź! Podczas rozważania spraw finansowych nie zapomnij o kwestii personelu. Dobry salon wyróżnia nie tylko bogata oferta usług, ale także wyszkoleni i mili pracownicy. Do gwarantowanego sukcesu brakuje jeszcze tylko jednego – profesjonalnego sprzętu. Warto zainwestować w aparaturę z górnej półki, która nie tylko zadowoli klienta, ale też będzie bezpieczna w obsłudze i niezawodna. Dzięki temu w perspektywie lat oszczędzisz pieniądze (np. płacąc mniejsze rachunki za prąd) oraz czas, który przy zakupie gorszej jakości sprzętu będzie trzeba przeznaczyć na jego reklamację, naprawę lub wymianę. Często odwiedzany salon i stała klientela to także zasługa jeszcze jednego – dobrej reklamy. Promocja w postaci kolorowych logo salonu, ulotek i ogłoszeń, a także własnej strony internetowej (obowiązkowo!) pozwoli Twojej firmie wypłynąć na szersze wody, a Tobie – odnieść sukces!