20 tys. produktów w ofercie
Konkurencyjne ceny
Szybka wysyłka
98% Klientów poleca ten sklep

Założenie Barber shopu - od czego zacząć?

 

Bez wątpienia broda stała się modna. Tak modna, jak pudrowy sweterek w kobiecej szafie, jak nowe buty z kolekcji Adidasa. Teraz, żeby być męskim, trzeba mieć brodę. Brodaczy wciąż przybywa i nie trudno się domyśleć, że założenie Barber shopu to prawdziwie dochodowy biznes. Kto z tego nie skorzysta w tej chwili, może żałować po kilku latach, bo coraz trudniej będzie mu wbić się na rynek. Jeśli nie chcesz, by prawdziwa okazja przeszła Ci koło nosa, przeczytaj, jakie warunki musisz spełnić, żeby założyć Barber shop i czerpać z tego niezłe zyski. barber shop Zadbaj o wystrój wnętrza Męska przestrzeń powinna wyglądać jak miejsce dla mężczyzn. Zapomnij więc o neonowych krzesłach, różowych nożyczkach, czy miękkich, kobiecych fotelach. Ma być prosto, elegancko i szykownie. Postaw na brązowe lub czarne dodatki. Fotele barberskie mają być miękkie, wygodne, szerokie i regulowane jak np. Fotel Ayala Barber Stig. Klient musi wygodnie wyciągnąć w nim nogi, odciążyć ręce na podłokietniku, oprzeć komfortowo głowę. salon barber shop Zadbaj o szeroki zakres usług Oprócz typowego strzyżenia, czy golenia brody, zadbaj o usługi dotyczące pielęgnacji brody lub masażu twarzy. Warto też mieć w ofercie tradycyjne strzyżenie włosów. Pamiętaj, by zwiększać swoje dochody poprzez sprzedaż kosmetyków pielęgnacyjnych do brody: olejków, balsamów, czy też szamponów lub odżywek. Dzięki temu stworzysz miejsce, w którym klient kompleksowo zadba o swój męski wizerunek. Męska oaza, kobietom wstęp wzbroniony Jeśli chcesz, żeby do Twojego salonu przychodzili mężczyźni, stwórz im odpowiednie do tego warunki. Przede wszystkim nie wpuszczaj kobiet. Nie dlatego, że masz coś przeciwko nim. Po prostu pozwól mężczyznom po przebywać w typowo męskim gronie. Żadnych plotek, śmiechów, chichów. Niech żaden z mężczyzn nie krępuje się, że prosi o radę na temat pielęgnacji brody, że nie wie, co zrobić z suchą cerą. Bez oceniających spojrzeń kobiet będzie mu łatwiej otworzyć się przed fryzjerem i poprosić o radę. pielęgnacja brody Kim są potencjalni klienci Barber shopu? Twoją grupą docelową są przede wszystkim młodzi, pewni siebie mężczyźni, którzy chcą inwestować w swój wygląd i nie oszczędzają na środkach pielęgnacji. Kieruj swoją reklamę do pracowników korporacji, osób, dla których wygląd jest przepustką do kariery.. Koszty inwestycji Wynajęcie lokalu to taki sam koszt jak wynajęcie salonu fryzjerskiego. Musi to być lokal z dostępem do wody oraz odpowiednim zapleczem sanitarnym. Powinny się w nim znaleźć wygodne meble barberskie takie jak: myjnia, fotel, konsoleta i narzędzia fryzjerskie: maszynka, brzytwa czy nożyczki fryzjerskie. Aby prowadzić Barber shop potrzebujesz zgody Sanpeidu i odbyć szkolenie BHP. Minimalny koszt inwestycji to około 20 000 zł. Biznes jest jednak na tyle dochodowy, że w ciągu 5 lat możesz podwoić swoje dochody.